Thursday 3 March 2016

Outgoing to Australia



Hey. I've been out for a bit (as always) and some things have happened, like , my camera was stole, so I'll have to take pictures for the posts on my phone now, but it's ok, I got some decent photos, I think :) Now, here's this very pink outgoing letter to Kyla, enjoy ;)

Oi. Estive fora por um tempo (como sempre) e algumas coisas aconteceram como, minha câmera foi roubada então vou ter que tirar fotos para os posts no meu celular, mas tudo bem, até que  eu consegui umas fotos descentes eu acho :) 
Agora, aqui vai um envio muito rosa para Kayla, espero que goste :) 


 


Can somebody please tell me where do I get Adhesive paper? I really wanna do more of those "Hello" things ( wow what an explanation) I did but as stickers .

Alguém pode por favor me dizer onde eu posso encontrar papel adesivo?  Eu quero muito fazer mais desses negocinhos de "Hello" ( uau que explicação maravilhosa) mas em forma de adesivo.





Sending much Love to you all, life is good, don't forget to smile :) 
Mandando muito amor para todos vocês, a vida é boa, não se esqueça de sorrir :)




signature_zps2kmkt87w

No comments:

Post a Comment

If you don't know what to comment,just say Hi or apples :)